Firma z branży przemysłowej

Specjaliści do spraw bezpieczeństwa na terenie zakładów przemysłowych. W ofercie mają produkty BHP przeznaczone do oznaczenia, zabezpieczenia przestrzeni zakładowej oraz różnorodne systemy blokujące.

Nasza współpraca z tym klientem rozpoczęła się 2016 roku, jednak on sam w branży działał znacznie dłużej. Doskonale rozumiał więc specyfikę swojej działalności, a jego oczekiwania były jasno sprecyzowane – zależało mu na zbudowaniu świadomości marki i zdobyciu zaufania kontrahentów. Było
to dla niego najważniejsze, gdyż branża przemysłowa cechuje się własnym, wyjątkowym modelem sprzedażowym – tutaj kluczowe jest nawiązywanie trwałej współpracy z poważnymi przedsiębiorcami, nie ogólne zwiększenie ruchu na stronie.

Opracowywanie strategii rozpoczęliśmy od dokładnej analizy asortymentu klienta i sprawdzenia popularności fraz związanych ze specyfiką branży. Postanowiliśmy wybrać słowa kluczowe cieszące się dużą popularnością, o nieskompilowanej konstrukcji. Przeprowadziliśmy optymalizację strony, dostosowując ją do wymagań algorytmu Googole oraz potrzeb użytkowników. Dział copywritingu przygotował również profesjonalne treści, nasycone pozycjonowanymi słowami kluczowymi.

FRAZY NA POZYCJACH 11-50

Po roku współpracy 84,6% pozycjonowanych słów kluczowych znalazło się w TOP 10, z czego większość w TOP 3. Zwiększony ruch na stronie pozwolił Klientowi rozwinąć ofertę, którą także uwzględniliśmy w prowadzanej przez nas kampanii SEO.

FRAZY NA POZYCJACH 1-10

Od rozpoczęcia współpracy liczba pozycjonowanych słów kluczowych została zwiększona czterokrotnie. Podjęte działania w postaci linkowania zewnętrznego oraz budowania dobrej historii witryny pozwoliły osiągnąć topowy ranking większości z nich.