Firma z branży przemysłowej

Specjaliści do spraw bezpieczeństwa na terenie zakładów przemysłowych. W ofercie mają produkty BHP przeznaczone do oznaczenia, zabezpieczenia przestrzeni zakładowej oraz różnorodne systemy blokujące.

Rozpoczynając w 2016 roku współpracę, mieliśmy do czynienia z klientem długo działającym już na rynku, doskonale rozumiejącym specyfikę swojej branży. Jego oczekiwania były jasno sprecyzowane – zależało mu na zbudowaniu świadomości marki i zdobyciu zaufania kontrahentów. Specyfika branży przemysłowej wymaga nawiązania trwałej współpracy z poważnymi producentami, nie natomiast ogólnego zwiększenia ruchu na stronie – takie rezultaty mieliśmy osiągnąć.

Opracowywanie strategii rozpoczęliśmy od dokładnej analizy asortymentu klienta i sprawdzenia popularności fraz związanych ze specyfiką branży. Postanowiliśmy wybrać słowa kluczowe cieszące się dużą popularnością, o nieskompilowanej konstrukcji. Przeprowadziliśmy optymalizację strony, dostosowując ją do wymagań algorytmu Googole oraz potrzeb użytkowników. Dział copywritingu przygotował również profesjonalne treści, nasycone pozycjonowanymi słowami kluczowymi.

FRAZY NA POZYCJACH 11-50

Po roku współpracy 84,6% pozycjonowanych słów kluczowych znalazło się w TOP 10, z czego większość w TOP 3. Zwiększony ruch na stronie pozwolił Klientowi rozwinąć ofertę, którą także uwzględniliśmy w prowadzanej przez nas kampanii SEO.

FRAZY NA POZYCJACH 1-10

Od rozpoczęcia współpracy liczba pozycjonowanych słów kluczowych została zwiększona czterokrotnie. Podjęte działania w postaci linkowania zewnętrznego oraz budowania dobrej historii witryny pozwoliły osiągnąć topowy ranking większości słów kluczowych.