Firma z branży jubilerskiej

Sklep internetowy, którego podstawowym asortymentem jest biżuteria ze złota i srebra. W swojej ofercie dysponują artykułami takimi jak: klasyczne pierścionki, kolczyki czy łańcuszki.

Współpracę z tym Klientem nawiązaliśmy w lipcu 2016 roku . W tym czasie niejednokrotnie zmienialiśmy słowa kluczowe oraz strategie pozycjonowania – zmieniały się również oczekiwania Klienta wobec naszych działań. W tym okresie niezmienny pozostał jednak główny cel, jakim jest przyciągnięcie odbiorców zainteresowanych kupnem modnej, eleganckiej biżuterii.

Do lutego 2017 roku nasze działania były ukierunkowane przede wszystkim na słowa kluczowe „długiego ogona” – ze względu na mniejszą konkurencyjność, mają one największy potencjał zwiększenia konwertującego ruchu na stronie Klienta. Wykorzystaliśmy frazy związane z ogólnym profilem działań Klienta oraz bazujące na oferowanych przez sklep produktach. Następnie nasi specjaliści przeprowadzili szczegółowy audyt strony w celu znalezienia ewentualnych błędów, które mogłyby obniżać pozycję witryny w wyszukiwarce Google. Na końcu wprowadzone zostały teksty przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i dla analizujących stronę robotów.

FRAZY NA POZYCJACH 11-50

Już po sześciu miesiącach 66% pozycjonowanych słów kluczowych znalazło się w TOP 10, w tym większość z nich na wysokich pozycjach TOP 3 przeglądarki Google. W późniejszym czasie dodaliśmy nowe słowa kluczowe, tym razem nawiązujące do konkretnych produktów.

FRAZY NA POZYCJACH 1-10

Dzięki podjętym działaniom off- i on-site – w tym między innymi stworzeniu bloga strony klienta, na którym do dzisiaj regularnie pojawiają się przygotowywane przez nas wpisy – po roku odnotowano wzrost ilości kliknięć oraz wyświetleń strony wynoszący 200% pierwotnej wartości.

Obecnie, przy większej ilości pozycjonowanych przez nas słów kluczowych i zmianie formatu współpracy na Abonament Szeroki, liczba codziennych wyświetleń strony osiągnęła 3600% pierwotnej wartości, a ilość fraz w TOP 10 zwiększyła się o 4000%.