Klient działa w branży spożywczej, oferując jednocześnie unikatowy produkt w postaci smażonego sera. Jest to asortyment szczególny — o charakterze regionalnym, dlatego jego promocja stanowiła pewne wyzwanie. Tym bardziej że celem, jaki mieliśmy do zrealizowania, było zbudowanie społeczności wokół firmy, która byłaby szczerze związana z marką. Współpracę rozpoczęliśmy w lipcu 2018 roku, a pierwsze zauważalne rezultaty naszych działań pojawiły się stosunkowo szybko.
Wyzwanie
Samym wyzwaniem była już branża spożywcza, która cechuje się dużą konkurencyjnością, jednocześnie w jej obrębie mieliśmy do wypromowania produkt niszowy. Na samym początku współpracy musieliśmy zacząć od utworzenia profilu na FB, którego klient nie posiadał, dodatkowym utrudnieniem był niski budżet, w którego obrębie musieliśmy działać.
Klientowi zależało przede wszystkim na organicznym pozyskiwaniu klientów. Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy się na przygotowanie
kampanii wizerunkowej, dzięki której mogliśmy zbudować świadomość marki i stworzyć lojalną społeczność zgromadzoną wokół niej.
Cel działań
• wykreowanie pozytywnego wizerunku w social media
• stworzenie zaangażowanego środowiska fanowskiego
wokół marki
Nasza strategia
Opracowując strategię, wzięliśmy pod uwagę wszystkie utrudnienia oraz główne cele wskazane przez klienta. Nasze działania rozpoczęliśmy od określenia zainteresowań i stworzenia persony odbiorcy oraz koncepcji graficznej. Szukaliśmy wspólnego mianownika dla potencjalnych odbiorców, na którym moglibyśmy oprzeć wzorzec działań — kampania wizerunkowa, zwłaszcza w takiej branży, wymagała od nas nieszablonowego podejście, tym bardziej że budżet mocno nas ograniczał.
Zdecydowaliśmy się na tworzenie oryginalnych kreacji, publikowanie cytatów i aforyzmów nawiązujących do branży, ciekawostek kulinarnych,
publikowanie przepisów, cykli, przeprowadzanie ankiet, tworzenie porad — dzięki temu udało nam się skupić grupę użytkowników wokół
profilu, realnie zainteresowaną tematyką. Działania uzupełniliśmy o inwestowanie niewielkich kwot w kampanie płatne.
1. Kampania na page likes
CEL Pozyskanie większej ilości fanów na fanpage’u klienta. KANAŁY Facebook, Messenger, sieć reklamowa Facebooka
2. Kampania na posty promowane i zasięg
CEL Zwiększenie aktywności pod postami umieszczonymi
na Facebooku. Wzrost zasięgu organicznego
oraz budowanie społeczność wokół marki. KANAŁY Facebook, Messenger, sieć reklamowa Facebooka
KREACJE GRAFICZNE POSTÓW
Grafiki do postów łączą w sobie cechy, które klient chciał szczególnie uwypuklić na swoim profilu -połączenie tradycji i jakości z nowoczesnością.
Pliki Cookies
Informujemy, że używamy plików cookies, które zbierają informacje na temat Twoich preferencji i umożliwiają zapamiętanie kolejnych wizyt na naszej stronie. Dzięki temu możemy dostosować działania do Twoich potrzeb. Poprzez kliknięcie „Akceptuj wszystko”, wyrażasz zgodę na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz dostosować zgody, wybierając opcję „Dostosuj ciasteczka”.Polityka prywatności
Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.