Klient prowadzi nabory pracowników (głównie praca fizyczna, magazyn, pracownik supermarketu, pracownik produkcji itd) w mniejszych miejscowościach i miastach w Polsce.
Wyzwanie
Klient wysyła informacje o nowym naborze. Targetowanie zawsze jest zupełnie inne, zależne od charakteru branży.
Za każdym razem mamy niewiele czasu na przygotowanie nowej kreacji reklamowej i optymalizacji kampanii.
W mniejszych miastach każda szczegółowa ingerencja w target zawęża liczbę odbiorców, stąd potrzeba starannego dobierania zainteresowań i zachowań.
Cel działań
•Zebranie jak największej ilości zgłoszeń do pracy w formie formularzy kontaktowych.
Nasza strategia
Sukcesywne dodawanie kolejnych ogłoszeń i przeprowadzanie kampanii w trybie przyśpieszonym. Stale komunikujemy się z klientem i wyłączamy kampanie w momencie gdy uzbiera się wystarczająca ilość pracowników. Klienci są zadowoleni. Leady są skuteczne i wartościowe.