Klient działa na rynku jako Agencja pośrednictwa pracy i pomaga młodym osobom w rozwoju ścieżki kariery i życia zawodowego. Firma zapewnia opiekę w domu osobom starszym, jak również odpowiedni dobór opiekunek/opiekunów mając zawsze na uwadze, aby współpraca była oparta na pozytywnych relacjach.
Założenia kampanii polegały na wypromowaniu marki na rynku, ale przede wszystkim na zwiększaniu liczby aplikacji składanych za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej.
Przygotowaliśmy kampanię Ads w sieci wyszukiwania i skutecznych obszarach sieci reklamowej z budżetem miesięcznym 3 000 zł. Wdrożyliśmy niezbędny do zarządzania kampanią kod Google Tag Manager oraz zainstalowaliśmy kluczowe kody remarketingu i konwersji. Zaprojektowaliśmy przejrzyste i czytelne banery do REMARKETINGU i DISPLAY’a. W trakcie wykorzystaliśmy systemy uczące w postaci autorskich narzędzi sztucznej inteligencji by regularnie każdego dnia prowdzić optymalizację Wyniku Jakości kampanii.
W efekcie z 2,43 zł obniżyliśmy stawkę CPC do 0,42 zł, czyli o 82%, co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o ponad 480%. Osiągnięcie tego wyniki w znacznym stopniu spowodowało duży wzrost konwersji w postaci nowych zgłoszeń z formularza, a wysoką jakość reklamy potwierdził dobry wynik CTR na poziomie 10%. Pomimo znacznego spadku średniej stawki CPC reklama utrzymała wysoką średnią pozycję 1,8, natomiast dodatkową korzyścią było wydłużenie emisji reklamy w ramach harmonogramu wyświetleń oraz zwiększenie rozpoznawalności i podkreślenie wartości marki ze względu na częste wyświetlenia banerów w serwisach branżowych, forach czy blogach.