Archiwum Case studies - Pikseo

Case studies

Poznaj historię naszych sukcesów. Każde studium przypadku to inna opowieść – różne strategie, cele, założenia – jeden finał – zadowolenie klienta.

Zobacz jakie efekty udało nam się wypracować.

Case study – sprawdź
Wszystkie case study

Wszystkie

Pozycjonowanie stron

SEO

Google Ads

Google Ads

Firma z branży wyposażenia wnętrz, której głównym asortymentem są meble kolonialne wykonywane z litego drewna. Zwykle są to wysokogatunkowe produkty pochodzące z krajów egzotycznych, takich jak Indie czy Indonezja.
Współpracę z tym Klientem nawiązaliśmy w lipcu 2016 roku . W tym czasie niejednokrotnie zmienialiśmy słowa kluczowe oraz strategie pozycjonowania – zmieniały się również oczekiwania Klienta wobec naszych działań. W tym okresie niezmienny pozostał jednak główny cel, jakim jest przyciągnięcie odbiorców zainteresowanych kupnem modnej, eleganckiej biżuterii.
Agencje pracy coraz częściej zamieszczają swoje zgłoszenia nie tylko na dedykowanych tej branży portalach, ale i w social mediach. W kampanii przeprowadzonej dla klienta zadbaliśmy o to, aby pozyskać jak najwięcej odpowiedzi na aktualne oferty pracy w postaci leadów na Facebooku. Zobacz nasze realizacje i efekty w praktyce!
Branża pomp ciepła i fotowoltaiki skupia się na zrównoważonym wykorzystaniu energii odnawialnej. Nasz klient zajmujący się montażem tych systemów chciał pozyskać leady na Facebooku dzięki realizowanej przez nas kampanii. Sprawdź wypracowane efekty!
Zakup metali szlachetnych i innych cennych surowców to niewątpliwie opłacalna inwestycja. Nasz klient chciał przekonać do tego użytkowników, a my wykorzystaliśmy najskuteczniejsze narzędzia, aby skutecznie skłonić ich do zakupu w sklepie internetowym. Zobacz, jak to zrobiliśmy!
Okazuje się, że coraz większa liczba konsumentów poszukuje ubrań w mediach społecznościowych. Postanowiliśmy wykorzystać ten fakt, dlatego we współpracy z klientem posiadającym modowy sklep internetowy z odzieżą promowaliśmy jego produkty w formie karuzel i grafik. Sprawdź, jaki efekty biznesowe uzyskaliśmy!
Klient działa w branży spożywczej, oferując jednocześnie unikatowy produkt w postaci smażonego sera. Jest to asortyment szczególny — o charakterze regionalnym, dlatego jego promocja stanowiła pewne wyzwanie. Tym bardziej że celem, jaki mieliśmy do zrealizowania, było zbudowanie społeczności wokół firmy, która byłaby szczerze związana z marką. Współpracę rozpoczęliśmy w lipcu 2018 roku, a pierwsze zauważalne rezultaty naszych działań pojawiły się stosunkowo szybko.
Klient prowadzi nabory pracowników (głównie praca fizyczna, magazyn, pracownik supermarketu, pracownik produkcji itd) w mniejszych miejscowościach i miastach w Polsce.
Klientka prowadzi mały sklep stacjonarny w niewielkim mieście (50 tys. mieszkańców). W celu zwiększenia zysków zdecydowała się na założenie sklepu internetowego. Pomimo wdrożenia rozwiązań z zakresu Google Ads oraz SEO nie generował on zakładanych dochodów.