Celem naszych działań było zwiększenie liczby konwersji oraz poprawienie współczynników efektywności kampanii. Czy nam się udało? Na przykładzie przedsiębiorstwa, z którym współpracowaliśmy, pokazujemy, jakie działania podejmowane od 2019 roku przyczyniły się do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników.
Trzykrotny wzrost współczynnika ROAS i dwa razy więcej kliknięć – nasze kampanie zwiększyły sprzedaż i poprawiły widoczność marki. Udało nam się zdobyć nowych odbiorców i maksymalnie wykorzystać przewidziany budżet. Jakie były tego efekty? Jak wyglądała droga do sukcesu?
Ekspansja międzynarodowa i sukcesy na rynku lokalnym. Przedstawiamy, jak na przestrzeni 3 lat kształtowała się nasza współpraca z firmą i co przyczyniło się do osiągnięcia imponujących statystyk. Jak udało nam się efektywnie wypromować e-commerce i rozszerzyć działalność na kolejne kraje?
Wiemy, jak zbudować sukces w wymagającej branży e-commerce. Dzięki naszej strategii reklamowej i działaniach w Google Ads udało nam się osiągnąć spektakularne wyniki. Efekt naszych działań? Wzrost przychodów o 6 milionów złotych w porównaniu do 2020 roku.
Precyzja w planowaniu i skuteczność w działaniach – tak wyglądała nasza współpraca z producentem ogrodów zimowych. Dzięki kampaniom Display oraz Performance Max udało nam się zwiększyć zaangażowanie odbiorców i zmniejszyć koszt konwersji. Jakie były skutki?
Zwiększamy sprzedaż i zaangażowanie klientów e-commerce naszego Partnera Biznesowego. Precyzyjna segmentacja była tu kluczem do sukcesu. Pokazujemy, jak najlepiej łączyć wiele podejść i w jaki sposób osiągnęliśmy 90% przyrost w wartości sprzedaży. Efekty są bez wątpienia zauważalne.
Ciężka branża w konkurencyjnym warszawskim środowisku? Dla nas to nie problem! Razem z klientem dopasowaliśmy strategię wielokanałową, rozwiązaliśmy problem blokowanych treści i wystartowaliśmy z kampanią w języku angielskim. Zmniejszyliśmy koszt kliknięć i zwiększyliśmy ich częstotliwość. Jakie są efekty?
Dobra strategia to podstawa. Jak dzięki kampaniom Performance Max oraz marketingowi dynamicznemu pomogliśmy naszemu klientowi podnieść średnią wartość sprzedaży i zwiększyć ROAS do 1000%? Przedstawiamy, jak efektywnie zarządzaliśmy budżetem i utrzymywaliśmy zaangażowanie klientów na wielu kanałach.
Firma specjalizująca się w produkcji obuwia skórzanego dedykowanego kobietom. W ich ofercie znaleźć można między innymi: klasyczne botki, półbuty, kozaki.