Archiwum Case studies - Pikseo

Case studies

Poznaj historię naszych sukcesów. Każde studium przypadku to inna opowieść – różne strategie, cele, założenia – jeden finał – zadowolenie klienta.

Zobacz jakie efekty udało nam się wypracować.

Case study – sprawdź
Wszystkie case study

Wszystkie

Pozycjonowanie stron

SEO

Google Ads

Google Ads

Celem naszych działań było zwiększenie liczby konwersji oraz poprawienie współczynników efektywności kampanii. Czy nam się udało? Na przykładzie przedsiębiorstwa, z którym współpracowaliśmy, pokazujemy, jakie działania podejmowane od 2019 roku przyczyniły się do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników.
Trzykrotny wzrost współczynnika ROAS i dwa razy więcej kliknięć – nasze kampanie zwiększyły sprzedaż i poprawiły widoczność marki. Udało nam się zdobyć nowych odbiorców i maksymalnie wykorzystać przewidziany budżet. Jakie były tego efekty? Jak wyglądała droga do sukcesu?
Ekspansja międzynarodowa i sukcesy na rynku lokalnym. Przedstawiamy, jak na przestrzeni 3 lat kształtowała się nasza współpraca z firmą i co przyczyniło się do osiągnięcia imponujących statystyk. Jak udało nam się efektywnie wypromować e-commerce i rozszerzyć działalność na kolejne kraje?
Wiemy, jak zbudować sukces w wymagającej branży e-commerce. Dzięki naszej strategii reklamowej i działaniach w Google Ads udało nam się osiągnąć spektakularne wyniki. Efekt naszych działań? Wzrost przychodów o 6 milionów złotych w porównaniu do 2020 roku.
Precyzja w planowaniu i skuteczność w działaniach – tak wyglądała nasza współpraca z producentem ogrodów zimowych. Dzięki kampaniom Display oraz Performance Max udało nam się zwiększyć zaangażowanie odbiorców i zmniejszyć koszt konwersji. Jakie były skutki?
Zwiększamy sprzedaż i zaangażowanie klientów e-commerce naszego Partnera Biznesowego. Precyzyjna segmentacja była tu kluczem do sukcesu. Pokazujemy, jak najlepiej łączyć wiele podejść i w jaki sposób osiągnęliśmy 90% przyrost w wartości sprzedaży. Efekty są bez wątpienia zauważalne.
Ciężka branża w konkurencyjnym warszawskim środowisku? Dla nas to nie problem! Razem z klientem dopasowaliśmy strategię wielokanałową, rozwiązaliśmy problem blokowanych treści i wystartowaliśmy z kampanią w języku angielskim. Zmniejszyliśmy koszt kliknięć i zwiększyliśmy ich częstotliwość. Jakie są efekty?
Dobra strategia to podstawa. Jak dzięki kampaniom Performance Max oraz marketingowi dynamicznemu pomogliśmy naszemu klientowi podnieść średnią wartość sprzedaży i zwiększyć ROAS do 1000%? Przedstawiamy, jak efektywnie zarządzaliśmy budżetem i utrzymywaliśmy zaangażowanie klientów na wielu kanałach.
Firma specjalizująca się w produkcji obuwia skórzanego dedykowanego kobietom. W ich ofercie znaleźć można między innymi: klasyczne botki, półbuty, kozaki.