SEO case studies | Pikseo

SEO

Poznaj historię naszych sukcesów. Każde studium przypadku to inna opowieść – różne strategie, cele, założenia – jeden finał – zadowolenie klienta.

Zobacz jakie efekty udało nam się wypracować.

Case study – sprawdź
Wszystkie case study

Wszystkie

Pozycjonowanie stron

SEO

Google Ads

Google Ads

Renomowany ośrodek szkolenia kierowców, specjalizujący się w kompleksowym przygotowaniu kursantów do egzaminów państwowych oraz bezpiecznej jazdy. Oferta obejmuje kursy na kategorie A, B, B+E, C, C+E i D, a także specjalistyczne szkolenia zawodowe.
Renomowany sklep specjalizujący się w sprzedaży wysokiej klasy sprzętu audio. Oferuje produkty czołowych marek, takich jak Unison Research, Fyne Audio, PMC, Quadral i Esoteric. Firma wyróżnia się nie tylko bogatym asortymentem, ale również fachowym doradztwem i indywidualnym podejściem do klienta.
Klientka prowadzi z największych sklepów w Polsce z kategorii rękodzieła. Oferta klientki to sznurki, włóczki i akcesoria do szydełkowania torebek czy plecaków – w tym paski, uchwyty oraz kanwy.
Sklep zajmuje się sprzedażą domowych roślin kolekcjonerskich Stawia przede wszystkim na najlepszą jakość oferowanych produktów: roślin, nawozów i akcesoriów, które zostały starannie wyselekcjonowane, by zapewnić najwyższą satysfakcję z zakupu.
Zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie metodologii i statystyki, który wspiera organizacje oraz osoby prywatne w kompleksowym przetwarzaniu danych.
Bydgoska wypożyczalnia samochodów klasy premium. W jej ofercie znajdują się nowoczesne modele aut marki Mercedes, które można wynająć zarówno z kierowcą, jak i bez niego.
Firma specjalizująca się w produkcji obuwia skórzanego dedykowanego kobietom. W ich ofercie znaleźć można między innymi: klasyczne botki, półbuty, kozaki.
Firma z branży wyposażenia wnętrz, której głównym asortymentem są meble kolonialne wykonywane z litego drewna. Zwykle są to wysokogatunkowe produkty pochodzące z krajów egzotycznych, takich jak Indie czy Indonezja.
Współpracę z tym Klientem nawiązaliśmy w lipcu 2016 roku . W tym czasie niejednokrotnie zmienialiśmy słowa kluczowe oraz strategie pozycjonowania – zmieniały się również oczekiwania Klienta wobec naszych działań. W tym okresie niezmienny pozostał jednak główny cel, jakim jest przyciągnięcie odbiorców zainteresowanych kupnem modnej, eleganckiej biżuterii.