Blog

Nowości ze świata e-marketingu

IOS – system nieprzyjazny marketerom?

IOS to specyficzny system operacyjny, który wywołuje ciągłe dyskusje wśród użytkowników smartfonów – jedni go kochają, pozostali nienawidzą. Cenione za…

Proces weryfikacji tożsamości reklamodawcy w Google Ads – instrukcja krok po kroku

Google Ads to system reklamowy pozwalający na kreację i zamieszczenie przekazu reklamowego w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie oraz na…

Konfiguracja Google Search Console — przewodnik po narzędziu

Google Search Console, wcześniej znane jako Google Webmaster Tools, to narzędzie oferowane przez Google, które umożliwia administratorom witryn internetowych monitorowanie…

Konfiguracja GTM krok po kroku

W marketingu internetowym wykorzystuje się obecnie ogromną ilość różnego typu danych. Śledzenie wszystkich wskaźników niejednokrotnie może okazać się problematyczne. Zwłaszcza…

Czym są opinie Google Maps, jak je pozyskiwać oraz jak nimi zarządzać?

Z tego tekstu dowiesz się: Czym są opinie Google? Dodawanie opinii o firmie w Google Maps Zarządzanie swoimi opiniami w…

Jak uruchomić Google Analytics 4? Instrukcja krok po kroku

Z tego tekstu dowiesz się: Jak utworzyć usługę GA4? W jaki sposób skonfigurować strumienie danych? Na co pozwalają dane zgromaczone…