Blog

Nowości ze świata e-marketingu

Trendy w SEO na 2024 – co będzie na topie?

Marketing internetowy to jedna z branż, która wymaga od działających w niej specjalistów stałego aktualizowania wiedzy i bycia na bieżąco…

Czym jest pozycjonowanie long tail? Optymalizacja fraz długiego ogona

W świecie marketingu internetowego, frazy long tail stały się kluczowym elementem strategii SEO. Określenie „długi ogon” dotyczy specyficznego rodzaju słów…

Marketing wirusowy – czym jest viral i dlaczego warto go stosować?

Viral marketing stał się w ostatnich latach niezwykle popularnym zjawiskiem. Nic dziwnego, bowiem treści rozprzestrzeniające się w sieci z prędkością…

Czym jest współczynnik konwersji w e-commerce i jak go zwiększyć

Internet jako miejsce dokonywania transakcji kupna i sprzedaży odgrywa coraz większe znaczenie we współczesnym świecie. Internauci chętnie robią zakupy w…

Link building – czym jest dla SEO i jak zdobywać linki

Trudno sobie wyobrazić funkcjonujące obecnie strony internetowe bez linków. Często określane są one także jako odsyłacze, hiperłącza czy odnośniki. Dzięki…

Black Friday 2023 – jak zadbać o wysoką sprzedaż?

Są takie okresy, kiedy sklepy notują piki sprzedażowe. Nierzadko zyski w tym czasie okazują się wielokrotnie wyższe niż w pozostałych…