14 września 2014

Adwords, a narzędzia Google

Adwords, a narzędzia Google

Dobrze przygotowane i starannie prowadzone kampanie AdWords mogą przynieść naprawdę ogromne korzyści reklamującej się w tym programie firmie. Dużym wsparciem są udostępniane przez Google narzędzia.
Dzięki odpowiednio dobranej strategii kampanii AdWords można osiągną naprawdę wspaniałe wyniki bez angażowania ogromnych środków. Nie tylko warto tu wykorzystać, ale wręcz powinno być to podstawą, takie narzędzia, jak Planer Słów Kluczowych.

Kluczem są słowa

Podstawą działania w ramach kampanii AdWords musi być dobranie odpowiednich słów kluczowych, z naciskiem na określenie: odpowiednich. Przeczucie to ważna sprawa, ale z reguły nie jest w stanie zastąpić liczb i konkretnych danych.
Dzięki Planerowi Słów Kluczowych sprawdzimy, jakie frazy najczęściej wykorzystują użytkownicy Google, przejrzymy statystyki historyczne i zapoznamy się z prognozami skuteczności określonych słów. To właśnie dzięki Planerowi dobierzemy odpowiednie frazy do naszej kampanii, a przy okazji, możemy również wykorzystać je do planowania pozycjonowania w organicznych wynikach wyszukiwarki.
Narzędzie to również wskaże regiony, w których nasi potencjalni klienci najczęściej wyszukują produktów lub usług podobnych do oferowanych przez nas. Być może w takim wypadku będzie warto rozpocząć działania biznesowe na danym terenie już poza Internetem.
Również Google Trends przyda się do wybierania fraz kluczowych. Za jego pomocą można sprawdzić, jakie słowa wpisują najczęściej internauci w kategorii wybranego produktu oraz które z nich wykazują tendencję wzrostową. Ale dostaniemy tylko dane ogólne

AdWords i budżet kampanii

Użyteczność Planeta Słów Kluczowych nie sprowadza się tylko do wyszukiwania odpowiednich fraz. Jest to narzędzie, które może również pomóc przy planowaniu odpowiedniego budżetu na kampanię AdWords.
Jeśli dobieramy budżet, kierując się tylko przeczuciem, może okazać się, że jednak za mało przeznaczyliśmy środków, by osiągnąć założony cel. Dzięki Planerowi możemy przeprowadzić symulację, ile nasza kampania uzyska kliknięć, na jaki średni CPC możemy liczyć. Będziemy mieli również dostęp do danych obrazujących średni CTR w wybranej branży (ilość osób klikających w reklamy).
Najlepiej wprowadzić wybrane frazy do tworzonej kampanii i wpisać szacowaną przez siebie stawkę CPC. Jeśli chcemy poznać średnie CPC, które pozwoli wyświetlać się w TOP3 Google, najlepiej wprowadzić wysoką wartość CPC. Jeśli te średnie CPC będą zbliżone do podanej przez nas wartości, należy ją zwiększyć. Dane miesięczne wskażą, ile należy zainwestować, żeby nasze reklamy wyświetlały się wszystkim zainteresowanym.
Planer Słów Kluczowych pozwoli również sprawdzić, czy powinniśmy zainwestować w responsywną wersję naszej strony. Coraz więcej internautów wykorzystuje urządzenia mobilne do przeglądania sieci. Planer pokaże, czy również w naszej branży jest taka tendencja. Być może, nawet nie wiedząc o tym, tracimy niepotrzebnie wielu klientów, których można przeliczyć na konkretne pieniądze.

Oceń ten artykuł

Średnia ocen użytkowników 0 / 5. Ilość głosów użytkowników 0

Brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.

Darmowa wycena:

    *Wyrażam zgodę na otrzymywanie treści marketingowych i informacji handlowych od Pikseo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej ) w celu promocji usług Pikseo w tym m.in. przedstawienia informacji o aktualnych promocjach czy akcjach marketingowych.
    Polityka Prywatności